Kondolenzbuch

Portrait von Laura Sandholzer

Laura Sandholzer

* 13.03.1992 † 30.09.2021

Sollten Sie im Rahmen dieses Kondolenzbuchs persönliche Daten (z.B. Ihren Namen) angeben, sind diese im Kondolenzbuch für alle Besucher der Website sichtbar. Diese Daten werden in keiner Weise von uns für andere Zwecke (weiter-) verarbeitet. Diese Daten werden gemäß Art 6 Abs 1 lit a DSGVO aufgrund Ihrer Einwilligung rechtmäßig erhoben. Zur Löschung eines Eintrags wenden Sie sich bitte an folgende E-Mail-Adresse: office@bestattung-oberhauser.at Nähere Informationen erhalten Sie in unserer Datenschutzerklärung: Link

Laura Sandholzer


Kondolenzbuch

† 30.09.2021

G.S:

Liebi liebi Laura Ich weiss gar nöd wo ich afange söll. Ich han dich derfe letsch Summer kennelerne, und vo afang ah bisch du mir grad in vordergrund gsprunge; mit dinere offene art, sympatische engerie und mit dinere effortlesse schönheit. mir händ eus vo afang ah direkt verstande und ich han mich voll under dim schutz gfühlt, da ich a dem tag ufem boot und au bim dinner die jüngschti gsi bin. du hesch immer alli mensche glich und fair behandelt, was ich sehr sehr schätzte, da mer das nöd oft findet. sit dem moment wommer eus kenneglernt hend, han ich mich so wohl gfühlt und han mer dir sache avertraut wo ich normalerwis nöd so schnell mache würd, aber du hesch halt sone art gha wo mer dir grad alles verzelle chönti, will du sones grosses herz und au so viel verständniss für lüt und au d menschheit gha hesch. du hesch mer so muet gmacht und mir zeigt und au gseit wie ich meh a mich selber glaube sött und nöd vo anderene beiflusse lah, und das isch öppis wo immer bi mir blibt. ich wünschti ich hetti derfe meh zit mit dir verbringe, aber ich bin dankbar für alles was ich ha derfe mit dir erlebe oder vo dir lerne. danke dass du dis liecht mit eus teilt hesch und danke dass du so viel lüt hesch chönne positiv beiflusse- die sache werded eus für immer blibe. ich schicke au ganz viel liebi und stärchi a dini ganzi familie und anderi fründe. until we meet again, lotS of love. G.S
Geschrieben am 07.10.2021 um 14:43